Jeśli nie możesz zamówionego bukietu doręczyć osobiście, skorzystaj z naszej dostawy kwiatowej.

Dostawę przesyłek realizujemy na terenie Krosna i do 30km poza granicami miasta.

Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszej strony internetowej siedem dni w tygodniu,

telefonicznie lub osobiście w godzinach pracy kwiaciarni – 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku oraz 9.00-13.00 w soboty.

 

Regulamin dostawy kwiatowej

Ze względu na sezonowość kwiatów kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zastąpienia ich innymi zachowując przy tym tę samą cenę oraz zbliżoną kolorystykę i styl bukietu.

1. Minimalna wartość zamówienia to 50zł;

2. Przesyłki kwiatowe doręczane są od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00-18.00;

3. Koszt dowozu poza granice Krosna to 3zł za każdy kilometr odległości od kwiaciarni. Dowóz na terenie miasta do 5 kilometrow odległości od kwiaciarni wynosi 10 zł;

4. W przypadku, kiedy odbiorca zamówienia nie będzie obecny pod wskazanym adresem w momencie dostarczania przesyłki, kurier pozostawi wiadomość o możliwości odbioru kwiatów w kwiaciarni oraz poinformuje nadawcę o sytuacji. Istnieje możliwość ponownego doręczenia zamówienia po powtórnym opłaceniu kosztu dowozu;

5. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie lub osobiście w godzinach pracy kwiaciarni;

6. Zamówienia złożone do godziny 20.00 przez stronę internetową realizowane są w dniu następnym lub innym wskazanym terminie;

7. W przypadku chęci realizacji zamówienia w dniu jego dokonania wymagany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny z kwiaciarnią;

8. W przypadku zamówień telefonicznych oraz płatności przelewem tradycyjnym wymagane jest przesłanie potwierdzenia dokonania płatności na adres e-mailowy (ADRES);

9. Dostawy zamówień w święta takie jak Dzień Dziadka i Babci, Dzień Matki, Dzień Kobiet i Walentynki mogą zostać opóźnione ze względu na dużą ilość zamówień;

10. Zamówienia o charakterze obraźliwym lub naruszającym dobro odbiorcy nie będą realizowane.

11. Każde zamówienia, zarówno te dokonane prze stronę internetową, jak i telefonicznie/osobiście są wiążące;

 

Reklamacje

1. W przypadku chęci złożenia reklamacji należy osobiście pojawić się w kwiaciarni z dowodem zażalenia w postaci zamówionego bukietu lub jego wyraźnego zdjęcia;

2. Reklamacje można złożyć w ciągu 24h od doręczenia zamówienia;

3. Reklamacje dotyczące punktów wyjaśnionych w Regulaminie nie będą rozpatrywane.